שם:
טלפון:
דוא"ל:
חברת ייעוץ עסקי

נודניק או אכפתי זאת השאלה!

אל תבלבלו בין להיות נודניק לבין לגלות אכפתיות!

יכול מאוד להיות שגם אצלכם, במהלך שיחות פולואפ, עולה המחשבה "אני לא רוצה להיות נודניק".

למה זה?

האם אתם חושבים שמה שאתם הולכים להציע ללקוח לא באמת הולך לעזור לו?

או אולי אתם חושבים שההצעה שלכם לא מספיק טובה?

מהי בכלל המשמעות של להיות נודניק?

להיות נודניק זה להציע לאנשים דברים שהם לא רוצים או צריכים, כמו שיחות הטלפון שאתם מקבלים מטעם "קבר" כלשהו כדי לבקש מכם תרומה.

נודניק זה כשאתם מנתקים את השיחה ואז איש המכירות מתקשר אליכם שוב.

לגלות אכפתיות זה להתקשר ללקוח יום לאחר שפגשתם אותו ולהגיד לו:
"נו… איך מתקדמים? אני יודע שאני יכול לעזור לך"
"אני רוצה שיהיה לך את השרות שלי"
"אני רוצה שתקנה את המוצר הזה כי אני בטוח שאתה תהנה ממנו"

כשאתם פועלים בצורה הזאת אתם ממש לא נודניקים, זה נקרא לגלות אכפתיות.

לכן אל תבלבלו בין להיות נודניק לבין להיות אכפתי.

כאשר מישהו אומר לכם שאתם נודניקים פשוט תענו:
"אל תבלבל בין האכפתיות שלי והנכונות שלי שתקבל את השירות הטוב ביותר לבין נודניקיות.
אני לא נודניק, אני אכפתי ואני רוצה שאתה תצליח"

תסירו את השיקולים הללו ותתחילו לעשות שיחות פולואפ, כי באמצעות שיחות פולואפ תגבירו את אחוזי הסגירה שלכם בעשרות מונים.