שם:
טלפון:
דוא"ל:
חברת ייעוץ עסקי
נסיון

טיפים לאיך להפוך את אנשי המכירות שלכם לאריות

הדבר הראשון שהייתי ממליץ לכל מנהל מכירות או לכל אדם שמחזיק אצלו אנשי מכירות זה לערוך סימולציות לאנשי המכירות.
הדרך לעשות את זה היא לקחת שני אנשי מכירות כאשר אחד מהם מתפקד כהמאמן (הלקוח) והשני הוא תלמיד (המוכר).
על המאמן לשחק לקוח שמגיע לקנות מהמוכר ועל התלמיד (המוכר) להביא את הלקוח למצב שהוא סוגר עסקה.
במהלך הסימולציה על המאמן להעלות התנגדויות שונות בהם צריך התלמיד לטפל כדי להשיג את הסגירה.
במידה והתלמיד מפשל ולא מצליח לעבור דרך התנגדות או קושי במהלך הסימולציה על המאמן לפסול אותו, לתקן אותו על הטעות שעשה ולחזור איתו על אותה נקודה עד שהתלמיד מצליח לטפל בה כראוי ולאחר מכן לסגור את העסקה.
יש להעלות את רמת הקושי של התרגול במדרג ולא להרוג את התלמיד על ההתחלה.
באמצעות תרגול של סימולציות (מומלץ לפחות פעם בשבוע) אתם יכולים לשפר משמעותית את היכולת של אנשי המכירות שלכם ולפתור תקיעויות וקשיים שלהם, וכתוצאה מכך להגדיל את כמות הסגירות שלהם.

עוד דבר שאפשר לעשות כדי לשפר את אנשי המכירות שלכם זה להצטרף אליהם לפגישות מכירה.
הפעולה הזאת נקראת חניכות.
שמתי לב שבשלב כלשהו רוב המנכ"לים מתנתקים מהשטח, דבר אשר גורם למנכ"ל להיות פחות מעודכן לגבי מצבה של מחלקת המכירות.
כמנהל, חשוב להשאר קשור לשטח.
אפשר לבצע חניכות עם אנשי מכירות חדשים שצריכים להשתפשף, או לחילופין עם הותיקים על ידי כך שמצטרפים אליהם לפגישות (כאשר המכירות יורדות) על מנת לגלות את הסיבות לירידה ולתקן את אנשי המכירות על הטעויות שהתגלו אשר גרמו לירידה במכירות.

יכול להיות שבחלק מהמקרים תגלו שהפגישות נפגעות מעצם כך שישנם שני אנשי מכירות במקום אחד וגם לכך קיים פתרון.
אופציה נוספת היא לתת לאנשי המכירות שלכם להקליט את שיחות המכירה שלהם.
לאחר מכן ניתן לבצע ניתוח של שיחות המכירה מול צוות המכירות שלכם או לשבת עם איש המכירות שביצע את הפגישה בשיחה (אחד על אחד) כדי לתקן אותו נקודתית, וכמו כן אפשר לנתח רצוי גם לנתח את הפגישות שנסגרו ולשמר את הפעולות המוצלחות להמשך.